Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek
V první etapě se Štolfa a Krčmář pohybovali v první desítce absolutního pořadí a na poslední erzetě dne dokonce zajela druhý nejlepší čas absolutně, což znamenalo průběžné vedení ve své třídě a osmé místo celkově ze 42 posádek MČR HA. „V osmé rychlostní zkoušce jsem se svezl tak rychle, jak jsem s Jindrou ještě nikdy nejel. I on sám přiznal, že za to takhle už dlouho netahal,“ poznamenal Miroslav Krčmář. V neděli panovala vlhké počasí, takže místy byla trať kluzká. Podkrkonošská posádka si ovšem v první sekci svoji pozici podržela s cca dvouminutovou ztrátou na vedoucího Budila s BMW 2002Ti. Ve druhé sekci už začalo vydatně pršet, přesto Štolfa vedl auto i za těchto podmínek na limitu a posádka vyhrála všechny tři poslední rychlostní zkoušky. „Projevila se zkušenost i cit Jindry, který bezezbytku využil všeho, co auto nabízelo včetně výkonové rezervy, kde to motor dával i na menší otáčky,“ řekl Miroslav Krčmář. Skvělé finále znamenalo v nedělní etapě vítězství a v celkovém víkendovém účtování nakonec 1. místo ve třídě, 1. místo v kategorii 5 (klasik) a 5. místo absolutně v šampionátu historických automobilů. Byl to skvělý výsledek, který byl malým dárkem k výročí založení ATS-servis, které vzniklo právě před 25 lety a pod jejímiž křídly vznikl i projekt Rover Metro GTI Rally. „Jindra opět prokázal své profesionální schopnosti, že pokud dostane vůz s nějakými koníky, ještě pořád umí potrápit špičku a britský Rover Metro GTI, že je použitelné sportovní historické nářadí pro rally i v Česku a není třeba lpět jen na osvědčených vozech zdejšího šampionátu,“ uzavřel Miroslav Krčmář. (bog, mkr) michal@trutnovinky.cz foto: archiv ATS Trutnov
Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek