Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek
„Je potřeba jít dopředu s moderními technologiemi a rozvojem sociálních sítí, být rychlí a spolehliví. Uvidíme, jak si s tím nový dodavatel poradí,“ řekl starosta Ivan Adamec. Reportáže již nebudou vysílány ve formátu týdeníku, ale zveřejní se ihned po vytvoření. „Nechceme čekat na premiéru nového týdeníku, ale zveřejnit reportáže nejdéle do druhého dne po jejich natočení, aby byli lidé informováni co nejaktuálněji,“ uvedl starosta. Reportáže bude možné zhlédnout přímo na facebookovém profilu města nebo na jeho youtube kanálu. Trutnovskou televizi občané zatím nenaladí přes pozemské vysílání. Podle starosty lze nově zpravodajství z města sledovat ve vysílání Východočeské televize V1 a na jejích mediálních kanálech. Z dodaného materiálu od Východočeské televize bude navíc vytvářena také videokronika města. Na schváleném Marketingového plánu města Trutnova na roky 2017 až 2020 téměř rok a půl pracovala skupina složená z odborníků na marketing, zástupců úřadu, koalice i opozice. Město si od nové strategie slibuje především rozšíření povědomí o Trutnově i mimo jeho hranice a cílenou propagaci města na potenciální nové obyvatele či zaměstnance, kterých je tu nedostatek. Čtyřicetistránkový dokument analyzuje marketingový potenciál města a zároveň navrhuje kroky, které je třeba v následujících třech letech při propagaci uskutečnit. Cíle marketingové strategie jsou navrženy tak, aby maximálně využily potenciál rozvoje města, jeho technické, materiální a personální zázemí. „Mezi konkrétní cíle patří například vytvoření mobilní aplikace města, nové webové stránky či propagační materiály,“ dodává trutnovský starosta. (hyš, tz) hynek@trutnovinky.cz Foto: Miloš Šálek, archiv V1
Trutnovinky na našem serveru
Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek