ComGate - silný a spolehlivý zaměstnavatel nabízí pracovní příležitosti v Trutnově

V současné době zaměstnává trutnovské call centrum 70 zaměstnanců. Trutnovská pobočka pracuje na projektech významných společností, jako jsou HBO, Skylink, UPC a AIG. Protože stále roste poptávka po službách společnosti ComGate, zejména pak ze strany stávajících partnerů, call centrum postupně roste a navyšuje počet svých zaměstnanců. V souvislosti s tím se otevírají samozřejmě také možnosti kariérního růstu, což dokládá i fakt, že celý střední management trutnovského call centra je již v tuto chvíli tvořen zaměstnanci, kteří zde začínali na pozicích operátorů.V posledním dubnovém týdnu se trutnovské call centrum přestěhovalo do nových prostor na adrese Komenského 821, a to především z kapacitních důvodů. Slavnostně byl provoz v nové provozovně zahájen v pondělí 27. 4. 2015 za účasti ředitelů krajského i trutnovského úřadu práce, Mgr. Horáka a Mgr. Staňka. Zaměstnanci mají nyní k dispozici krásné moderní prostory s veškerými výhodami umístění pracoviště v centru města. Nová provozovna umožňuje navýšení počtu zaměstnanců pobočky až na 120, což odpovídá záměrům společnosti ComGate.COMGATE JAKO ZAMĚSTNAVATELNejspolehlivější reference na práci jsou od lidí, kteří mají s daným zaměstnavatelem osobní zkušenost. Zeptali jsme se proto samotných zaměstnanců ComGate na jejich názory a spokojenost s prací v trutnovském call centru. Co vás v ComGate nejvíc baví?Markéta: Super kolektiv a neustálá komunikace a připravenost pomoci ze strany nadřízených i kolegů. Fajn jsou také motivační soutěže s možností vyhrát hodnotné ceny.Niki: Baví mě to, že společnost pořádá různé večírky a posezení, abychom měli větší šanci poznat se mezi sebou navzájem. Je tu dobrá atmosféra a přátelské prostředí.Petra: Různorodost práce a možnost kariérního postupu. Líbí se mi, že CG vychází vstříc i maminkám s dětmi. Je něco, co vás na práci v ComGate překvapilo?Denisa: Asi hlavně přístup ze strany nadřízených po lidské i pracovní stránce. Všichni si tu například tykáme, což velmi uvolní atmosféru.Markéta: Každodenní pochvala za výkon a velká pomoc od našich koučů. Jaké to je pracovat v call centru?Niki: Líbí se mi, že dělám něco pro lidi. I když někdy narazím na nepříjemného klienta, je tu skvělý kolektiv lidí, kteří mi dovedou zlepšit náladu. Zažíváme tu spoustu legrace a opravdu to není jen o tom, sedět 8 hodin přikovaný k židli a volat a volat a volat.Petra: Mám zkušenost s prací i v jiných call centrech. Tam to byla vždy práce pod tlakem, vymačkat z lidí co nejvíc a vyměnit. Tady se snaží zaměstnance motivovat k dlouhodobé spolupráci. S jakými lidmi pracujete, nebo byste chtěli pracovat?Lukáš: Pracují zde lidé různého věku i zájmů, ale nemám pocit, že by někdo ,,vybočoval“. Všichni dohromady tu z mého pohledu vytvářejí příjemné pracovní prostředí. Lidé na vyšších pozicích jsou na svém místě a svoji práci vykonávají svědomitě.Denisa: Vůbec si nemohu stěžovat. V žádné předchozí práci jsem nenašla tak skvělý kolektiv jako tady. STAŇTE SE SOUČÁSTÍ COMGATE!ComGate nyní přijímá nové zaměstnance, nové kolegy. Pro práci v call centru není potřeba praxe, podmínkou není ani stupeň vzdělání. Hlavními předpoklady jsou aktivní přístup, chuť do práce a tah na branku. V případě zájmu se můžete přihlásit zasláním Vašeho životopisu na adresu: zamestnani.trutnov@comgate.cz Více o nabízené pozici najdete zde: https://www.comgate.cz/cz/kariera/pracovnik-call-centra-na-hpp Více o společnosti ComGate, a.s. najdete zde: https://www.comgate.cz/cz  nebo na jejích facebookových stránkách https://www.facebook.com/comgate

Trutnovinky na našem serveru

Zdroj: Trutnovinky, Zobrazit celý článek

Nahoru

Kalendář akcí

« 2025 »
« srpen »
  Po Út St Čt So Ne
31         1 2 3
32 4 5 6 7 8 9 10
33 11 12 13 14 15 16 17
34 18 19 20 21 22 23 24
35 25 26 27 28 29 30 31

banner-v1.giffacebook.jpginstagram.jpg

Počasí Trutnov
 

banner-app-f.jpg